niedziela, 22 czerwca 2014

Przerwa ;c

BLOG ZOSTAJE ZAWIESZONY NA CZAS NIEOKREŚLONY.




9 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeeeeeee :(((((((((

    OdpowiedzUsuń
  2. co czemu? nie rób tego no!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko boska! No nie!? Jak to ! Cholera Jasna ... -,- Zaczęłam go czytać , przysłałaś mi link , przeczytałam WSZYSTKIE rozdziały , a ty mi taką niespodzianke smutną robisz na wakacje :c Nie wierze?! :c
    EHHH. dobra nic nic nie zrobię :) Będę czekać .. jak już się pojawi powiadom mnie na asku --> ask.fm/Marchewki_Louisa
    ps. pamietaj! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. smutek :(.
    Dlaczego???

    OdpowiedzUsuń
  5. EJ No czemu :( no nic bede spr bloga co jakis czes by spr czy nie pojawił sie nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rób tego !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieee! Proooosze! Nie rób mi tego! Teeen blog to całe moje życie i jego sens! ;ccc Smmmmuuuuuut ;c <3 xD ;C ;'(

    OdpowiedzUsuń
  8. ejj no proszę Cię powróć do pisania! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. No trudno :) Ale wiedz, że wiele osób (w tym ja) już nigdy nie wejdzie na tego bloga :) ale życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń